Konverzácie z anglického jazyka Tlačiť
Hodnotenie

Obsah hodnotenia

Počúvanie s porozumením: hodnotia sa rôzne čiastkové spôsobilosti -rozlišovanie a porovnávanie hlások, slabík a slov, porovnávanie významu viet na základe ich intonácie.
 
Úlohy vhodné pre žiakov tohto veku sú také, ktoré im umožňujú demonštrovať pochopenie prostredníctvom neverbálnych prostriedkov (označovanie a spájanie obrázkov, vyfarbovanie, kreslenie).
Ústny prejav: úlohy, ktoré sú určené na hodnotenie ústneho prejavu, musia byť realistické, zmysluplné. Výroky žiakov v cudzom jazyku sa nemajú hodnotiť izolovane, ale majú byť vnímané v kontexte situácie. Dôraz sa kladie nasplnenie komunikačného zámeru.
Osobitnú pozornosť je potrebné venovať správnej výslovnosti a náležitej intonácii. 
 
Spôsoby hodnotenia:
 
Hodnotenie učiteľom: ústnou formou alebo písomnou formou:
jeho cieľom je ohodnotiť vedomosti žiaka a jeho spôsobilosti, pomáhať učiteľom aj žiakom monitorovať pokrok žiaka v učení. 
 

Prezentácia / project je forma samostatnej písomnej práce pripravovanej doma - max A4 písaná na PC, ručne alebo vo forme prezentácie - témy vyberá vyučujúci z náučnej literatúry, internetu. Projekt nemôže byť text stiahnutý z internetu a žiaci mu musia rozumieť . Prezentácia / projekt je forma samostatnej práce pripravovanej doma - v každom ročníku je presne určená forma a obsah prezentácie/projektu a termín odovzdania - prezentáciu prinesú na USB kľúči alebo pošlú priamo na mailovú adresu vyučujúceho - odpoveď musí byť súvislá 3 minúty - odpoveď je doplnená otázkami zo strany vyučujúceho - výsledná známka je zhodnotením obsahu a formy a dodržania termínu, je nahlas oznámená žiakovi pred triedou - nedodržaním obsahu, formy alebo termínu je znížená známka vždy o jeden stupeň.
 

Hodnotenie odpovedí a prác je formou %
 
Vo všetkých ročníkoch sú vedomosti žiakov preverované aktivitou na hodine, domácimi úlohami, ktoré sú hodnotené % 
 
100%-90% =1 
89%-75% =2 
74%-50% =3 
49%-30% =4 
29%-0% =5 
 

Ústne/písomné skúšanie – žiak má možnosť si známku na základe vlastnej požiadavky (v prípade známky ktorá je medzi) opraviť formou ústneho alebo písomného skúšania. Dostane možnosť odpovedať zo slovnej zásoby, prípadne odpovedá na otázky vyučujúceho alebo opisuje obrázok/príbeh. Žiaci boli o podmienkach hodnotenia oboznámení na začiatku školského roka, pričom na termíny  prác a odovzdania  sú žiaci vopred upozornení. 
Hodnotenie predmetu konverzácia z anglického jazyka dochádza k polroku a ku koncu roka, výsledkom je znamka, v ktorej sú zhodnotené všetky aktivity žiaka počas každého polroka.
Vyučujúci si vyhradzuje právo na zmenu v hore uvedených podmienkach hodnotenia, na základe aktuálnych okolností v školskom roku 2023/2024. 

 
Školský vzdelávací program bol vytvorený podľa Inovovaného štátneho vzdelávacieho programu pre 2. stupeň Jazyk a komunikácia, Anglický jazyk
 

Posledná úprava ( Pondelok, 13 November 2023 18:53 )